2.02 Brave New World

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• 2.02 Brave New World

When a confused and desperate Caroline leaves the hospital and joins her friends at the Mystic Falls Carnival, Damon wants to take immediate action, but Stefan and Elena come to Caroline's defense. Matt is completely mystified by Caroline's behavior, but still tries to tell her about his feelings for her. Damon has suspicions about Tyler's Uncle Mason and uses Tyler's volatile personality in an attempt to get Mason to reveal his secret. Upset with everything going on around her, Bonnie takes her anger out on Damon. Steven R. McQueen also stars. John Dahl directed the episode written by Brian Young.

Songs in dieser Episode
      Neon Trees "Animal"
      Glasvegas "Geraldine"
      Silversun Pickups "Currency of Love"
      Andrew Belle "The Ladder"
      OneRepublic "All this Time"
      LG angelinchains

Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von black pearl ()

• Spoiler anzeigen
      Ich maaaag Mason. *grins wie doof* aber mir gefallen die Werwölfe mal gar nicht in der Serie. Hatte mir optisch was anderes vorgestellt als nur so ein typischer Wolf. ^^
      Dafür sind die Szenen cool indem Mason so ein bisschen den Wolf raushängen lässt wie auf dem Parkplatz da als er Tyler aus dem Streit da gerettet hat.

Dean: Demons I get, people are crazy! ~ 1.15 The Benders