6.01 Who are you, Really?

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• 6.01 Who are you, Really?

The title of True Blood episode 6.01 will be "Don't Let Me Be Misunderstood."
      Three co-star roles are being cast for the episode: two Caddo Parish sheriff deputies, for a scene in which they politely pay Sam a visit at his house; and a male Authority guard, who sees something he can't believe in the AHO Control Room.
      Source: SpoilerTV

Episode #61: “Who Are You, Really?”
      Debut: SUNDAY, JUNE 16 (9:00-10:00 p.m. ET/PT)
      Other HBO playdates: June 16 (11:00 p.m.), 17 (11:00 p.m.), 18 (11:00 p.m.), 19 (10:00 p.m.) and 20 (12:30 a.m.)
      HBO2 playdates: June 17 (10:00 p.m.), 21 (11:00 p.m.) and 23 (6:00 p.m., 8:00 p.m.), and July 5 (9:00 p.m.)
      In the wake of Bill’s (Stephen Moyer) blood-soaked reincarnation, Sookie (Anna Paquin), Eric (Alexander Skarsgård), Jason (Ryan Kwanten), Jessica (Deborah Ann Woll), Tara (Rutina Wesley), Pam (Kristin Bauer van Straten) and Nora (Lucy Griffiths) flee the Authority compound as Sam (Sam Trammell), Luna (Janina Gavankar) and Emma (Chloe Noelle) dodge swarming guards. Now packmaster, Alcide (Joe Manganiello) discovers that the job comes with unsavory side dishes, but other major perks. In Bon Temps, Andy (Chris Bauer) deals with parenting four newborn human-faerie hybrids. Meanwhile, Louisiana Governor Truman Burrell (Arliss Howard) vows open season on vampires. Jessica returns to Compton Place as Jason hitches a ride with an eerie stranger.
      Written by Raelle Tucker; directed by Stephen Moyer.
      SpoilerTV

It takes forever to find yourself
      But it only takes one second
      to forget who you are.

Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von black pearl ()

• Den Termin muss ich mir notieren. Ich bin soooo gespannt welchen Anschluss es an die geniale letzte Folge von Staffel 5 gibt.
      Liebe Grüße, Tanja
      ">

Avatar & Sig by angel- Daaaanke für das tolle Set

Events 2017 / 2018:
      Dystopia / März 2017
      Medieval Fantasy Convention / August 2017
      Lunar Eclipse Reunion / Dezember 2017
      Dystopia 2 - April 2018

• Ich weiß gar nicht ob ich hier richtig bin? Aber ich muss jetzt einfach mal los werden, das die erste Episode der 6. Staffel einfach genial war.

Als Bill/Stephen Fan hatte ich ja so meine Zweifel. Für Eric Fans ist das Ganze immer etwas leichter, der ist irgendwie immer seiner Linie treu.
      Ich fand toll, was Stephen in der Folge als Regisseur auf die Beine gestellt hat. Die Story kommt auch wieder für alle in die Gänge. Sookie ist und bleibt eben Sookie. Nur mit Lafayette habe ich so meine Bedenken. Andy's fairy babies sind- na ja, erstaunlich und gewöhnungsbedürftig. Aber es gibt ja noch ein paar Folgen *:D*
      Mal sehen was noch so kommt *freu*

Edit: Jetzt am richtigen Platz. Danke für's verschieben *kiss1*

Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von fangirl ()