5.03 Original Sin - Update Synopsis

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• 5.03 Original Sin - Update Synopsis

Question: Consider this a request for some general, non-specific Vampire Diaries intel. —Missy
      Ausiello: The show is doing the time warp again. Exec producer Caroline Dries tells us that Episode 3 will be a flashback episode. “It is a decade we haven’t seen before,” she shares. “It’s going to be very good.”
      Source:TVLine

The Vampire Diaries - Episode 5.03 - Original Sin - Synopsis
      THE VAMPIRE DIARIES — (8:00-9:00 p.m. ET)
      “Original Sin” (Content Rating TBD) (HDTV)
      SECRETS OF THE PAST — When Elena (Nina Dobrev) and Katherine (Nina Dobrev) have the same dream that Stefan (Paul Wesley) is in danger and desperately needs their help, they convince Damon (Ian Somerhalder) to help them find Stefan. However, their plans are thwarted by a mysterious young woman named Tessa (guest star Janina Gavankar) who seems to know everything about Stefan's history. In flashbacks to a distant time and place, Tessa reveals the shocking secrets in her past and what she has planned for the future. She also has a disturbing message for Damon about his own future. Silas (Paul Wesley) forces an unwilling accomplice to help him search for Katherine, leading to a confusing and life-threatening situation for Matt (Zach Roerig). Finally, Silas reveals the reason he's determined to find Katherine, and Damon and Elena face a disturbing new reality. Jesse Warn directed the episode written by Melinda Hsu Taylor & Rebecca Sonnenshine (#503).
      Source: CW

It takes forever to find yourself
      But it only takes one second
      to forget who you are.

Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von black pearl ()

• The Vampire Diaries - Season 5 - Casting News - Janina Gavankar gets Recurring Role

Janina Gavankar is trading one blood-sucking drama for another.

The ex- True Blood shape-shifter has booked a potentially recurring gig on Season 5 of The Vampire Diaries , TVLine has learned exclusively.

Gavankar will play Tessa, a beautiful, exotic and self-assured woman who comes to Mystic Falls to rekindle an old flame.

She first appears in the CW series’ third episode, which is also a flashback hour, as executive producer Caroline Dries recently revealed to TVLine.

Source: TVLine

It takes forever to find yourself
      But it only takes one second
      to forget who you are.
    • Hm, hm, ich weiß noch nicht so, was ich von der letzten Folge halten soll? Einerseits hat es mich z.B. für "Matt Donavan" gefreut, dass er "heimgesucht" wurde von einem Traveller, der ihn jetzt als Hülle mißbraucht. Weil er so endlich mal was anderes zeigen konnte, als den langeweiligen Ex-Boyfriend von Elena. Auch Stefan als Dopelgänger war wieder klasse, Paul macht das echt gut, aberrrrr da sind wir schon genau bei dem Thema, was mich stört: Doppelgänger!
      Wenn die so weiter machen, brauchen die bald niemanden mehr zu casten, dann wird das ne Zwei-Mann/Frau-Show....dann übernhemen Nina und Stefan alle Rollen. Bäh, ganz blöder Gedanke! *down* Dann werden wir von Elena- und Stefan-Klons überschwemmt.

Und Damon tat mir mal wieder so unendlich leid, der ist echt immer angear....(OOps) Ständig bevorzugt Elena Stefan, selbst wenn sie schwört, mit Damon zusammen zu sein und den zu lieben. It is always Stefan.... Echt, da sind beide Brüder echt angeschlagen und hängen in den Sieien und wem gilt ihr Hauptaugenmerk? Stefan! Ich hoffe, Damon merkt das endlich mal und läßt sie sausen. Der kann doch mit Tessa zusammengehen, dann könnten sie Erfahrungen im Sitzengelassenwerden austauschen! Jiph, das wäre es überhaupt! Tessa und Damon! *thumps*

*and sometimes I feel that I should go and play with the thunder*