Angepinnt Supernatural renewed for Season 10

Mit der weiteren Nutzung unserer Webseite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies verwenden um Ihnen die Nutzerfreundlichkeit dieser Webseite zu verbessern. Weitere Informationen zum Datenschutz finden Sie in unserer Datenschutzerklärung

• Supernatural renewed for Season 10

CW Renews 5 Shows

THE CW ANNOUNCES EARLY PICKUPS FOR

THE 2014-2015 SEASON

February 13, 2014 (Burbank, California) - The CW Network has ordered early pickups for the 2014-15 season for its hit series ARROW, REIGN, THE ORIGINALS, THE VAMPIRE DIARIES and SUPERNATURAL,which will be returning for itstenth season next fall. The series pickups were announced today by Mark Pedowitz, President, The CW.

“This season we've had great success with our new hit series THE ORIGINALS paired with SUPERNATURAL, giving us our best Tuesday nights in years. THE VAMPIRE DIARIES is #2 in its time period in the young adult demos, and with ARROW continuing to gain among young men, and REIGN growing its time period, we now have strong nights on Tuesday, Wednesday and Thursday,” said Pedowitz. “I'm very pleased to announce early pickups for all five series, and let our fans know they’ll have more great drama to look forward to next season.”

The CW's lineup of breakout freshman hit series THE ORIGINALS and fan favorite SUPERNATURAL has doubled the network's Tuesday night ratings year-to-year in adults 18-34 (+100%, 1.4 vs. 0.7), grown +150% in adults 18-49 (1.5 vs. 0.6), and gained +88% in total viewers (3.2 million vs. 1.7 million) versus last season. In its ninth season, SUPERNATURAL has seen double-digit increases year-to-year in total viewers and all key demos, and recently had its most watched episodes since 2010.

In its second season, ARROW is The CW's most-watched series (3.9 million), and is #1 in its time period among men 18-34 (1.4). THE VAMPIRE DIARIES remains the network's highest-rated show in all key demos in its fifth season, and season to date is ranked #2 in its time period among adults 18-34 (1.8 – tie), and #3 in adults 18-49 (1.8), ahead of ABC and NBC. Season to date, REIGN has improved its time period in total viewers (+4%, 2.35 million) and in women 18-49 (+8%, 1.3).

This season, both ARROW and THE VAMPIRE DIARIES have also seen a 25% jump in digital viewing versus last season, and SUPERNATURAL has seen a huge 57% jump in digital viewing over last year. THE ORIGINALS was also named the most social new series of the fall season by ListenFirst Media.

Source:
      CW

It takes forever to find yourself
      But it only takes one second
      to forget who you are.

Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von angelinchains ()

• Kommt nicht überraschend für Supernatural bei den Quoten, ob es eine 11. Staffel geben wird, das ist der springende Punkt.
      Aber jetzt freue ich mich erstmal darüber, dass meine Lieblingshow verlängert wurde. *freu* *tanz3* *freu*

Was mich wundert, ist das Reign verlängert wird, das hätte ich niemals als verlängerungswürdig eingeschätzt, nach dem für mich grottigen Piloten und durchschnittlichen Quoten. Aber okay, für die Serie bin ich wohl absolut nicht die Zielgruppe. *;)*

Mal abwarten was aus den Serien wird, die hier nicht genannt werden......ob man wohl aus der Nichtnennung schon auf eine Absetzung von The Tomorrow People, Beauty and the Beast, Carrie Dairies und Hart of Dixie schließen kann? *ka* *ka*
      "A life is like a garden. Perfect moments can be had, but not preserved, except in memory.LLAP"
      “Don’t you dare think there is anything, past or present, that I would put in front of you.”

*rose* Sig by angelinchains
    • Ich glaube nicht, dass sie vier Shows gleichzeitig absetzen. Vermutlich ist da noch keine Entscheidung getroffen, vor allem, da ja noch zwei neue Serien jetzt in der 2. Season-Hälfte erst starten. Da muss man sicher erstmal die ersten Folgen abwarten, ob die einschlagen und mehr Zuschauer erreichen als die 4 genannten.

Ich hatte nach den Quoten und den Aussagen von Pedowicz nichts anderes erwartet als eine 10. Staffel. Ich bin gespannt, wie sich dieser 3-Jahres-Plan von JC weiter entwickelt und es bleibt zu hoffen, dass er nicht, wie zuvor Gamble, mit haufenweise angefangenen und nicht zu Ende geführten Ideen und Storylines endet.
      Ob es darüber hinaus weitergeht, ist für mich die interessantere Frage, und die Entscheidung liegt sicherlich nicht mehr beim Sender, sondern bei Jensen und Jared. Wieviel länger können und wollen sie die Winchester spielen, ohne dass die künstlerische Herausforderung einfach nicht mehr zufriedenstellend ist und die Trennung von ihren Familien unzumutbar wird?

Trotzdem freue ich mich jetzt erstmal über die Bestätigung der 10. Season! *thumps*

What the hell?! I mean, normal people, they see a monster, and they run. But not us, no, no, no, we -- we search out things that want to kill us. Yeah? Huh?
      Or eat us! You know who does that? Crazy people! We...are insane!
    • Jared Padalecki reacts to 'Supernatural' Season 10 renewal ... with a possible story line?

Thursday (Feb. 13) was a great day for CW fans.

The network made a surprise announcement giving early renewals to five new and returning series: "The Vampire Diaries" and its spinoff "The Originals," "Reign," "Arrow" and "Supernatural."

While fans and CW stars alike celebrated the good news, one person in particular was so excited for his show to return that he even offered up a potential story line for the new season.

"Supernatural" star Jared Padalecki took to Twitter to share his reaction and thoughts. "It's official! Supernatural will be back for Season 10! Y'all did it! WOOHOO!!! #Supernatural #CWpickups," Padalecki writes. "And, theres already a season 10 storyline: Sam and Dean check into a retirement home, and NOT because it's haunted! #toooldforthis!"

Love the enthusiasm, but let's brainstorm a few other potential Season 10 story lines, huh Padalecki? You've got plenty of years left in you. Let's aim for another 10 seasons!

via zap2it.com
    • Stimmt, Jensen hat sich allerdings dahingehend geäußert, dass sie 11 Staffeln wollen, um Smallville zu "überholen". *:D*
      "A life is like a garden. Perfect moments can be had, but not preserved, except in memory.LLAP"
      “Don’t you dare think there is anything, past or present, that I would put in front of you.”

*rose* Sig by angelinchains
    • Huntress schrieb:

Stimmt, Jensen hat sich allerdings dahingehend geäußert, dass sie 11 Staffeln wollen, um Smallville zu "überholen". *:D*

Na dann ist ja für die Fans klar, dass es sicher bis Staffel 11 gehen wird... na das sind doch mal geniale Aussichten!!!! *rofl* *rofl* *rofl*

Jetzt hoffe ich fest, dass Staffel 8 schnellstmöglich ist Free-TV kommt!!!!! *angry* *angry*
      ...........................

Die Entwicklung einer Zivilisation erkennt man daran wie sie mit ihren Tieren umgeht!
      (Ghandi)

...........................

• Ich freue mich riesig über die 10. Staffel, auch wenn es keine wirkliche Überraschung ist. Aber eine offizielle Bestätigung macht das Ganze doch sicherer. Ich habe schon einige Kommentar gelesen, in denen sich Leute dazu geäußert haben, ob eine 10. Staffel wirklich gut ist, bzw. das nach der 10. Schluss sein sollte. Also wirklich, so wie sich die Serie nach dem" Experiment" 7. Staffel wieder entwickelt hat (back to the roots) hat sie alles Potential für weitaus mehr. Kompliment an das gesamte SPN-Team.

Auch für Arrow freue ich mich sehr, jetzt hoffe ich noch auf eine 2. Staffel The Tomorrow People. Eine tolle Serie