Blindspot

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Die Suchfunktion hat mir die Serie nicht angezeigt, somit hoffe ich es ist okay hier einen Thread zu eröffnen.

Prinzipiell mag ich Crime Serien nicht so. Habe selbst nur vier auf meiner Liste. Ich war auch skeptisch die Serie zu schauen, aber dann hab ich mich doch dazu durchgerungen und wow, bin einfach begeistert!

Bald geht es weiter mit Staffel 1 und ich frage mich auf der einen Seite was da noch kommt nach dem Halbfinale und eine zweite Staffel wird es ja auch noch geben.

Was sagt ihr zu der Serie?

• Inhalt:
      Die Serie konzentriert sich auf eine geheimnisvolle Frau (Jaimie Alexander), deren ganzer Körper von Tätowierungen bedeckt ist. Sie wurde nackt auf dem Times Square aufgefunden, ohne Erinnerung, wer sie ist und wie sie dort hingelangte. Schon bald wird das FBI herausfinden, dass sich hinter jedem Tattoo ein Fall verbirgt, den es zu lösen gilt, auch, um die Identität der Aufgefundenen zu durchleuchten.

Hauptdarsteller
      Nebendarsteller

Blindspot | Serie bei Serienjunkies.de

Blindspot - NBC.com

Blindspot - Episode Guide - TV.com
      LG angelinchains

• Episode Guide 2.01 - 20.06 via screenspy.com
      Spoiler anzeigen
      Episode 2×06 “Her Spy’s Mind” WELLER AND NAS HUNT DOWN A FUGITIVE While Weller (Sullivan Stapleton) and Nas (Archie Panjabi) chase a fugitive whistleblower in Bulgaria, Jane (Jaimie Alexander) goes on a Sandstorm mission with Roman (Luke Mitchell). Reade (Rob Brown) and Zapata (Audrey Esparza) must deal with an urgent matter. Also starring Ashley Johnson, Ukweli Roach and Michelle Hurd. Air Date: Wednesday 10/26/2016 (08:00PM – 09:00PM) on NBC.

Episode 2×05 “Condone Untidiest Thefts” ASSASSINATION ATTEMPT BY THE IRISH MOB After a prominent politician is almost killed during a rally, Weller (Sullivan Stapleton) and the team must work with U.S. Marshal Allie Knight (guest star Trieste Kelly Dunn) to take down a mob leader. Also starring Jaimie Alexander, Rob Brown, Audrey Esparza, Ashley Johnson, Ukweli Roach, Luke Mitchell, Michelle Hurd and Archie Panjabi. Air Date: Wednesday 10/12/2016 (08:00PM – 09:00PM) on NBC.

Episode 2×04 “If Beth” ASSASSIN AT A MUSEUM GALA Nas (Archie Panjabi) and Weller (Sullivan Stapleton) navigate their new dynamic as co-leaders during the team’s hunt for a museum gala assassin, who turns out turns out to be harboring a dark secret; Jane (Jaimie Alexander) starts to see a softer side of her old organization. Also starring Rob Brown, Audrey Esparza, Ashley Johnson, Ukweli Roach, Luke Mitchell and Michelle Hurd. Guest starring Trieste Kelly Dunn. Air Date: Wednesday 10/05/2016 (08:00PM – 09:00PM) on NBC.

Episode 2×03 “Hero Fears Imminent Rot” NEW YORK CITY BOMBINGS Weller (Sullivan Stapleton) and the team must race the clock to stop a series of escalating New York City bombings, while Jane (Jaimie Alexander) is forced to go on an assassination mission to prove her loyalty…or suffer the consequences. Also starring Rob Brown, Audrey Esparza, Ashley Johnson, Ukweli Roach, Luke Mitchell, Michelle Hurd and Archie Panjabi. Air Date: Wednesday 09/28/2016 (08:00PM – 09:00PM) on NBC.

Episode 2×02 “Heave Fiery Knot” DRUG CARTEL MISSILE ATTACK – – The team races to stop a corrupt DEA agent from selling stinger missiles to a drug cartel as Weller (Sullivan Stapleton) fights to keep everyone together under the increasing pressures of Jane’s (Jaimie Alexander) rift with the others and the uncomfortable addition of Nas (Archie Panjabi) as co-leader. Also starring Rob Brown, Audrey Esparza, Ashley Johnson, Ukweli Roach, Luke Mitchell and Michelle Hurd. Guest starring Trieste Kelly Dunn and Daniel J. Watts. Air Date: Wednesday 09/21/2016 (08:00PM – 09:00PM) on NBC.

Episode 2×01 “In Night So Ransomed Rogue” JANE BECOMES A TRIPLE-AGENT After escaping from CIA custody, the team recaptures Jane (Jaimie Alexander) and convinces her to become a triple-agent within her old terrorist organization where she unlocks some major secrets from her past, while recent betrayals from both sides threaten to tear her and the team apart for good. Also starring Sullivan Stapleton, Rob Brown, Audrey Esparza, Ashley Johnson, Ukweli Roach, Luke Mitchell, Michelle Hurd and Archie Panjabi. Guest starring Dylan Baker. Air Date: Wednesday 09/14/2016 (10:00PM – 11:00PM) on NBC. Read more at BLINDSPOT Season 2 Episode Guide | ScreenSpy
      LG angelinchains